Voor het koppelen van bestanden aan een mail of processtap zijn er twee acties noodzakelijk. Het uploaden van de bestanden, en het koppelen hiervan.
Bestanden uploaden
Eerst dien je de gewenste bestanden up te loaden binnen Ubeeo. Hiervoor ga je naar Configuratie > Backoffice > Documenten > Bestanden:
Via het groene plusje kun je vervolgens het gewenste bestand uploaden:
In het daaropvolgende scherm kies je het bestand en geef je de verplichte informatie in. Zorg ervoor dat het vinkje bij 'Actief' aan staat:
Voorbeeld bestand:
Bestanden koppelen
Als je dit gedaan hebt kunnen de bestanden gekoppeld worden. Hiervoor ga je naar Configuratie > Backoffice > Documenten > Bestanden koppelen:
Hier kun je via het groene plusje het nieuwe bestand koppelen aan een processtap of e-mail:
Kies het bestand
Geef aan wat voor soort bestandstype het is
Kies eventueel de e-mail waarbij dit bestand meegestuurd moet worden
Kies eventueel de processtap waarbij dit bestand meegestuurd moet worden
Afhankelijk van je wensen kun je de overige vinkjes aanzetten of leeg laten.
Het wijzigen van deze instellingen kun je doen door te dubbelklikken op de regel van het bestand.
Vervang je een bestaand bestand, vergeet dan niet om de oude bestanden inactief te maken.
Test de wijziging altijd even door de mail of processtap te bekijken om te zien of de bestanden op de gewenste wijze meegestuurd worden.






